Brisbane

22 maart 2016 - Brisbane, Australië

Gister aangekomen in Brisbane wat een mega grote stad! Eerst gezellig wat winkels bekeken en daarna boodschappen gedaan. Toen op zoek naar HET nep strand. Hier is namelijk geen strand. Door de stad loopt wel een rivier. Hier zwemmen gelukkig geen krokodillen omdat het te koud is maaaar er zwammen wel haaien. Dus wat hebben ze gedaan naast de rivier hebben ze een strand gemaakt zag er echt mega gaaf uit. En iedereen mag er in zwemmen of er lekker gaan zonnen!
daarna eten, nog even buiten chillen en op tijd slapen.

Het is een mooi hostel alles is schoon en overal is muziek wat een fijne sfeer creëert.

De volgende ochtend om 10 uur met de ferry naar Lone Pine Koala Sanctuart. Was een super leuk tochtje helaas was het erg druk op de boot waardoor ik weinig foto’s heb kunnen maken. Bij alles waar we langs voeren  kregen we een uitgebreide uitleg, was erg leuk! Eenmaal in het park langs allerlei soorten dieren gelopen, maar vooral ongelooflijk veel koala’s! En ik heb er een vast gehad woehoeee wat een ervaring was echt zoo gaaf! Ze stonken wel een beetje maar ja ze waren ook super zacht. Eigenlijk had ik ze ook wat kleiner voorgesteld, maar ze waren ook nog best wel zwaar. Maar als het kon zou ik er een mee naar huis nemen wat een lieve vriendelijke beestjes. Ze slapen 20 uur per en de andere vier uur eten ze voornamelijk. Wauw, wat een leven. Dan leef je gewoon je droom!
ook waren er heel veel kangoeroes eerst waren we in een weide met wat kleinere deze waren vooral aan het slapen, daarna ook nog een aantal hele grote gezien als die recht opstaan kijk je ze bijna aan. Maar oooh wat zijn kangoeroes zacht! En verschrikkelijk nieuwsgierig. Haha papa en mama pas maar op er komt een hele dierentuin mee naar huis J

Toen we terug kwamen wouden we het hostel vast boeken voor morgen. Maar VOL… en nu grrr balen dit ander hostel geboekt voor 10 dollar meer. En aslof dat nog niet erg genoeg is, gingen we de bus boeken en deden we eerst de duitse meiden en toen ik en wat ja VOL…. Oke de bus erna gaat pas heel veel later dus dat is zonde van mijn dag. Dan maar de bus eerder om 8 uur. Huilen! Dit zit niet meer in mijn systeem haha

1. Heleen:
    22 maart 2016
    Wauw Wien wat een geweldige foto's!
  2. Marloes Hendriks:
    22 maart 2016
    Wat een leuk verhaal en heerlijke foto's. We zullen de achtertuin voor je dieren gaan aanpassen. Als ik jou was zou ik ook maar eens met René en Marijke een deal sluiten.
  3. Jeannette:
    23 maart 2016
    Die kangoeroe is aan het rentenieren! Wil ik ook wel :)
  4. Daphne:
    24 maart 2016
    Gaaf al die foto's wien!! En blijft leuk je verhalen:) xx
  5. Suzan urrutia:
    Geweldige foto's.
  6. Suzan urrutia:
    24 maart 2016
    Geweldige foto's. Is dit een hele drukke tijd van het jaar dat allles vol is?
    Alles ver van te voren afspreken!?